Veckans serie #2

Publicerat: 2012-12-12 kl: 19:11:27 i Film & Serier
Bildkälla
 
Veckans serie måste bli Once Upon A Time, sagoberättande på vuxen/ungdomsnivå och det är alltid så spännande! Andreas och jag kollade ikapp den efter att det hade fått gå hela första säsongen. De reklamer vi såg på tvn var aldrig alldeles för lockande så vi kom aldrig till skott när det var nytt.
Nu är serien uppe i två säsonger och det är förhoppningsvis långt kvar för jag får inte nog! 
Dessutom är det till min förtjusning samma huvudroll i den här (visst det är flera som har huvudrollen egentligen men nyckeln till allt) är samma som i House som ni kan läsa mer om vad jag tycker HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback