Recension: IDUN Minerals Angled Eyeshadow Brush

Publicerat: 2012-02-27 kl: 18:46:00 i Make-up
Här har ni en av mina nya favoriter!
Eleven beskriver borsten såhär:

IDUN Minerals borstar är tillverkade av taklon - den finaste kvalitén av syntet vars egenskaper liknar naturborst men utan de nackdelar som naturhår kan medföra. Taklonborstar släpper inte hår och irriterar heller inte huden vilket naturborstar kan göra.

Till skillnad från naturborst som kan ha en oregelbunden yta där smuts och bakterier lätt samlas är borststrån av taklon släta. De är inte allergiframkallande och mycket enkla att rengöra. Alla borstar kommer tillsammans med en skyddande akrylförpackning.

Jag håller med till hundra procent! Man har världens bästa borstställ till varje enskild borste, den ger en grym täckning när det gäller ögonskuggor och jag skulle inte klara mig utan denna!
Betyg: 5 av 5.

Bra borste, bra täckning, helt lagom pris med tanke på hur länge den kommer hålla om man sköter om den! 95kr kostar den på Eleven, mycket bra pris tycker jag!

Trackback