Recension: Weleda Skin Food

Publicerat: 2012-07-26 kl: 18:25:24 i Kroppsvård
På förpackningen: The natural choice for everyday care of the face and body - especially for dry or rough skin.
 
Denna universalcreme är ännu en av mina favoriter. Den är toppen på exempelvis torra armbågar eller knän eller andra ställen som kan behöva lite extra vård. Eftersom den innehåller naturliga växtextrakt från styvmorsviol, kamomill och ringblomma så är den passande till hela familjen.
 
Betyg: 5 av 5, toppfavorit som återfuktar, luktar toppen och lätt att smörja in. En fet creme som räddar mig undan torr hud!

Kommentarer
Postat av: Cajsa Lindahl

heeeej!!!

Den där fast den orangea har jag haft...vet inte vad det är för skillnad på dem men har haft den i alla fall. ;-)

Svar: Av vad jag vet är det egentligen ingen skillnad förutom om det står något annat på själva förpackningen :) Det är ju bara olika saker som är bra för olika saker :)
Jennifer

2012-07-27 @ 13:05:56
URL: http://cjssong.blogg.se/
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

så härligt med Fredag :) allt bra med dig annars?? många kramar

Svar: Ja allt bra med mig, håller tummar och tår för att bli inringd som reserv på det program jag vill läsa inne på högskolan :)
Jennifer

2012-07-27 @ 13:48:11
URL: http://belladavis.myshowroom.se
Postat av: Cajsa

hihi ok där ser man. :P

Svar: Japp :D
Jennifer

2012-08-11 @ 00:43:33
URL: http://cjssong.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback