Smart tv-bänk?

Publicerat: 2012-11-26 kl: 12:02:00 i Inredning
Uppifrån höger, Branäs Korg 129kr, Expedit Hylla (kuben) 199kr, Expedit Hylla 2x4 995kr, Expedit hylla 1x5 699kr.
 
Funderar på att ha något sånt här som en tv-bänk. Tänk er dock de höga liggandes och möjligtvis på fötter istället! Vitt är nästan en självklarhet för mig. Ek kommer bli lite för mörkt har jag fått för mig och svart är verkligen något som damm syns på alldeles för lätt. Vitt är snyggt så länge man ser till att inte smutsa ner det med smink (gjorde det på min vita malm byrå i sommarstugan). 
Men jag vet inte, behöver få måtten till lägenheten så jag vet om det går att passa in detta någonstans och sen tror jag att jag behöver provmöblera sängen och soffan (måste fixa den jag vill ha med!) innan jag kommer fram till den bästa planlösningen. Vill helst undvika att hänga upp tvn på väggen eftersom jag gärna kopplar in datorn och jag inte har någon nära tillgång till bord i närheten av tvn. 

Kommentarer
Postat av: Fatma

fina :)

Svar: Ja massor! :)
Jennifer

2012-12-02 @ 13:33:43
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Liie

Expedit är så fin! Och ja, svart syns minsta lilla damm på, jag hade alla möbler i svart förut och höll på att bli galen. Vitt är bäst!

Svar: Har bara en byrå i svart men gud vad jag stör mig på den ^^
Jennifer

2012-12-04 @ 09:57:03
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback