Aloe Vera concentrate is finally found!

Publicerat: 2013-04-18 kl: 19:58:56 i Dagbok
#85
Sorry för dåligt bloggande idag, det har varit så tråkigt väder och jag har i princip gått runt och fryst hela dagen! Varit iväg på lite äventyr imorse som fick oss att gå upp i tid. Sen Elins Esplanad där jag äntligen hittade mitt Aloe Vera koncentrat! Tillbaka hem med cykeln genom regnande stad och en varm dusch efter lite vilande för att hitta orken igen. Nu har jag laddat upp med Aloe Vera vatten, serier som jag ska ta ikapp och Sims på datorn så vi hörs imorgon.
 
Sorry for the bad update today, it´s been such a bad weather and I have been walking around feeling vold all day! Been away on some adventures this morning that made us go up early. Later we went to Elins Esplanad where I finally found my Aloe Vera concentrate. Back home with my bicycle through the raining city and a hot shower and some rest which made my find energy again. Now I have some Aloe Vera water next to me, series I need to catch up on at the TV and Sims on my computer, so I´ll talk to you more tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback