Badrumsskåp & Bilbilder

Publicerat: 2013-04-12 kl: 09:12:00 i Dagbok
#79
Dagen innehåller en hel drös med saker! Först och främst ska jag ta och slänga i mig lite frukost, måste skärpa mig med detta! Sminka mig, ta mig till jobbet i bra tid och sen åka iväg och kopiera papper, lämna in bostadsbidragsansökan och ta mig iväg till grannstaden och kolla på ett toalettskåp (jag har sjukt mycket skönhetsartiklar)...
Grädden på moset är att jag dessutom faktiskt åker bil, visst jag får betala för bensinen men det är det värt! Åker i en pärla som ser ut som den här:
Bildkälla (Bmw Z3)
Goa pärlan som jag äntligen, äntligen får köra helt själv! Oroa er inte Mamma och Pappa, jag ska köra försiktigt och vara rädd om bilen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback