En helveteskväll

Publicerat: 2013-04-07 kl: 23:03:13 i Dagbok
#74
Ja idag alltså. Först och främst skitsega för att vi sov ungefär halva dagen, sen när jag väl tagit mig hem i sällskap av Andreas så möts vi av sjukt sällskapssjuk kisse! Toulouse brukar bli sån när jag är borta ett dygn så det var ju inget nytt. Men hon hade kissat i tvättkorgen, kul! Sen kissade hon i sängen, ännu mer kul! Så det vara bara att häva ur sängen, skrubba, göra rent kattlådan, byta sand helt (det stank verkligen, ovanligt)! Sen var klockan typ åtta och vi hade inte hunnit äta än, tack för micromat säger jag bara för jag hade inte orkat att ställa mig och laga mat idag. Fiskgratäng och fisksoppa blev räddningen.
 
Nu däremot är Minecraft servern uppe och lite fotopodden på i bakgrunden, en Aloe Vera dricka med extra gojibär. En kul dag på stan planerad imorgon, förutom ett besök på försäkringskassan men det får vara så! Jag behöver ett par vårskor, för att jag helt ärligt talat inte äger några alls. Vårskor är det enda jag lyckas slita ut. Förstår det inte riktigt... Har tyvärr inga roliga bilder att bjuda på men det kommer förhoppningsvis dyka upp lite mer roligare inlägg imorgon, har lite mer tid över då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback