Such a luxury / Lyxigt värre

Publicerat: 2013-04-15 kl: 22:28:37 i Dagbok
#82
Tidigt upp imorse, men ändå förvånansvärt pigg! Lite yogalates och styrkemaskinerna fick sig en genomgång sen var jag helt slut! Eller i alla fall mina muskler. Hem och pojkvännen ligger fortfarande i sängen och sover, sjusovare säger jag bara. Lyxigt värre.
Imorgon tänkte jag se till att ta liten sovmorgon, jobb vankas och jag har även hyrt ryktas om att bemanningsenheten för äldrevården borde höra av sig angående sommarjobb i veckan så håll tummarna för mig! :)
 
Early morning but surprinsingly enough I was full of energy. Some yogalates and a workout with the strenght program and then I was all out of energy. Or at least my muscles were! When I got home my boyfriend was still in bed, sleeping. Such a luxury!
Tomorrow I was planning on having a small sleep-in, then work and I have also heard a rumour that the staffing unit from the elderly care should get in touch with me concerning work during the summer this week so keep your fingers crossed for me! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback