Beautiful Creatures (boken vs filmen)

Publicerat: 2013-08-07 kl: 21:59:57 i Dagbok
Åhh, alltså man ska inte läsa en bok och sen se filmen tätt inpå. Läste ju Beautiful Creatures rätt nyligen (påminn mig om att skriva en recension på den boken, den ägde!). Så mycket ifrån boken och filmen som inte stämmer överens. Men filmen är ju också bra så jag kan inte såga den helt heller. Men, det är ju en film som är skapad efter boken, alltså borde filmen likna boken (helst följa den helt). Det gör den inte! Hur som helst, nu ska jag kika klart på filmen och sen lägga mig och sova. Det är upp tidigt imorgon och sen ringa vårdcentralen och ta tag i mitt förbannade nageltrång, nu kan jag inte gå utan att det gör ont. Gymplanerna har fått läggas på is ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback