Gymmat!

Publicerat: 2013-08-08 kl: 19:39:01 i Dagbok
Efter gymmet med världens mest rinnande näsa tror jag! Släpade faktiskt iväg mig till gymmet trots regn och trots noll energi. Stolt över mig själv!
Jag har nog just nu däremot världens mest rinnande näsa, imorgon ska jag ringa vårdcentralen och se om provsvaren för allergitesten vi gjorde har kommit! Vore skönt att få veta om jag har någon mer allergi som jag inte vet om och i så fall kunna ta tag i det. Lite trött på att ständigt gå runt och känna mig förkyld! Nej nu ska jag kika lite serier, spela lite Sims och trycka i mig lite nötter samt en chokladboll. Det har jag förtjänat! 
 
P.S Glöm inte få i er vatten! Både för att det är bra för kroppen och huden, det rensar faktiskt från insidan! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback