Härliga lördagsmorgon

Publicerat: 2013-08-10 kl: 12:08:54 i Dagbok
Jag fortsätter njuta av sena mornar när jag ändå kan! A stannar kvar här trots att han egentligen skulle iväg på kräftskiva så nu måste jag ju helt plötsligt planera kvällsmaten. Tvätta behöver jag ju också göra, kommer inte ihåg om jag bokade tvättid eller inte dock så det kanske får bli imorgon eller senare i veckan om jag har otur. Tur att man har mycket kläder så man klarar sig i alla fall.
En katt spanande för att jag tydligen inte ligger tillräckligt still för att kunna mysas med. Älskar ju att vakna till lite långsamt med en bra bok i sängen!
Vaknade lite extra glad idag när självaste Linnea Henriksson hade gillat min bild på Instagram! Eller ja Linnea eller hennes folk på hennes instagram. Man vet ju aldrig riktigt hur det är med det där. 
Planen är i alla fall en tur ner till stan för jag behöver införskaffa mig en ny kalender och sen behöver jag diska och städa. Allt roligt på en gång! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback