Landat hemma

Publicerat: 2013-08-09 kl: 23:29:00 i Dagbok
Efter en promenad bort till Karstorp och en stund där promenerade vi bort mot Ica Maxi för att hinna precis innan de stängde! Med andra ord, Karstorp och tillbaka, det är en rätt bra promenad utöver det faktum att jag både har kört styrketräning och konditionsträning på gymmet... Jag vet inte riktigt om jag vill lägga upp bilden på hur röd jag var efter konditionsträningen men fy satan vad varmt det var!
Såhär icke smickrande tomatröd blir jag efter konditionsträning! Dessutom när jag satt vid busshållsplatsen för att vänta på A, dyker en bil upp. En ruta i baksätet vevas ner och en kille säger:
- Ursäkta, du vill inte följa med på en tur?
Hör till gör att jag fortfarande är nästintill röd i hela ansiktet av ansträngning och sitter i mina svettiga gymkläder!
- Ehm, varför skulle jag göra det? Svarar jag och känner mig väldigt förvånad och full i skratt!
- För att du är snygg och jag är snygg.
- Nej tack, jag är redan upptagen ikväll.
Sen körde dom iväg och jag flinade och fnissade gott ett bra tag efter! Vem gör så?! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback