Måste lära mig gå upp i tid igen

Publicerat: 2013-08-22 kl: 14:00:44 i Dagbok
Jag var uppe otroligt sent idag... Måste skärpa mig! Har en del saker jag måste arbeta av min att göra lista, sen ska jag lyckas hoppa på en buss och helst innan det vill jag lyckas få i mig en kopp kaffe! Jag är så sjukt seg idag och har ändå sovit hur länge som helst.
Tankarna snurrar mycket runt Turkiet just nu (självklart) och jag har börjat göra upp en mental lista över vilka böcker jag vill ha med mig! Det vore nog bra att ta och hämta hit en resväska efter helgen för då har jag två dagar på mig att packa och förbereda. Kommer säkert kännas som jättelång tid då men just nu känns det som om det kommer gå rätt fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback