Godingen är här!

Publicerat: 2013-02-14 kl: 16:09:31 i Hjärtats fröjd
Nej jag har inte gått och dött eller liknande, jag har bara haft lite fullt upp med att mysa med godingen ovan! Toulouse heter hon och jag har egentligen haft henne sedan december men hon har bott hemma hos Andreas m familj. Så nu äntligen bor hon hos mig! Än så länge har hon inte vågat sig ut ur köket (men vet vart maten är). Hon har hittat toaletten och är väldigt pigg och så annars, hon känner ju igen mig och mina dofter... Men jag har lite koll på henne så jag vet när hon börjar äta och så! :) 
Kommer snart mer uppdateringar, ska bara ställa mig och baka så jag kan få lite trevliga foton till inläggen också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback