Recension: Pitch Perfect

Publicerat: 2013-02-12 kl: 19:22:00 i Film & Serier
Bildkälla

Har precis kollat klart på Pitch Perfect och herregud vad bra den var! Jag är en riktigt sucker för musikalfilmer och musikfilmer rent allmänt, älskade Rock of Ages och Billy Elliot (som ju egentligen är en musikal dock). Känner mig väldigt tjejig helt plötsligt ;) Bara glad att Andreas trivs med att kolla på Glee med mig och att han tycker att det är en bra serie! 
Många kända namn är med också, bland annat Anna Kendrick (Jessica i Twilightfilmen), Brittany Snow (från min favorit (John Tucker must die!) och Rebel Wilson (Bridesmaides).
Så till erat fredagsmys eller mitt-i-veckan mys ladda upp med Pitch Perfect för enligt mig är det en solklar 5 av 5!
Enligt IMDB har filmen fått snittbetyget 7,1 och HÄR hittar ni mer information om ni vill kolla upp vad skådespelarna har gjort mer för filmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback