Tvätta en morgon är som att trilla nerför trappan

Publicerat: 2013-02-15 kl: 09:57:00 i
Första gången jag skulle tvätta här efter att jag hade flyttat så började min tvätttid klockan 07:00. Visst jag gick inte upp klockan sju utan låg kvar och drog mig i sängen tills klockan hann med att bli 08:00 men ändå på något sätt när jag släpat mig upp. Plockat ihop tvättmedel och smuttstvätt och tagit mig utanför dörren och hela vägen ner till ytterdörren och ska ta sista halva trappan ner till källaren och tvättstugan så missar jag ett helt j*kla trappsteg med foten!
Vet inte om det berodde på att jag inte hade knutit skorna eller om jag var för trött eller så men jag trillar frammåt och skrapar i båda smalbenen och knäna längs med varje trappsteg. Ont som fasiken gjorde det men det var bara att bita ihop och försöka ställa sig upp. Haltade bort till tvättstugan och tyckte synd om mig själv. Såhär någon vecka efter är mina ben fortfarande prydda med blåmärken (eller snarare gulmärken)...
Så rådet till er är att aldrig gå till tvättstugan tidigt på morgonen utan att knyta skorna! Jag kommer i alla fall aldrig att göra om det! ^^

Kommentarer
Postat av: Elin

Har du tagit sportlov än?

Svar: Jag har inte sportlov :)
Jennifer

2013-02-15 @ 11:15:45
URL: http://elinkristensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback