Fortfarande ressugen

Publicerat: 2013-07-19 kl: 11:13:00 i Dagbok
Idag väntar ett jobbpass som börjar vid fyra, fredagsmys med härliga gänget och sen slutar jag jobba vid 13, imorgon! Tur att jag har kul på jobbet säger jag bara! Har sett till att tidinställa några inlägg, men det verkar ha krånglat den senaste tiden så vi får väl se om de dyker upp eller inte! 
Jag har i övrigt väldigt lite att skriva om just nu, tid att spela in videos finns inte för jag hinner inte redigera just nu! Fortfarande fast i ressjukan, känner jag mig själv rätt kommer det bli en bokning inom en snar framtid. Resa tillsammans med min bästa vän blir roligt och något vi inte gjort sen vi var på Malta 2008! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback