Livet suger lite just nu

Publicerat: 2013-07-19 kl: 22:01:00 i Dagbok
Alltså detta sug! Sjukt sugen på en resa och jag vet att jag kommer ha råd när jag väl får min lön för sommarens jobb, men sen då? Vad ska jag betala hyra med efter att jag har varit ute och rest/inte har något mer jobb? Just nu, just ikväll känns livet lite pissigt... Jag vill ha ett fast jobb! 
Okej nej så negativ kan jag inte vara, det är bara riktigt segt och tråkigt att jag inte kan ha en lösning klar innan sommarjobbet tar slut, visst jag kan vikariera men det ger mig inte en garanterad inkomst varje månad heller och det måste jag fixa på något sätt! Här ska det sökas jobb, hur jobbigt (haha), det än kommer bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback