Ljudbokstips Storytel!

Publicerat: 2013-07-21 kl: 16:06:37 i Boktips
Via en buzzadorkampanj har jag de senaste två veckorna (kanske till och med tre), kunnat lyssna på en obegränsad mängd ljudböcker via Storytel. Jag bara måste hylla denna app/tjänst för det är helt fantastiskt! Jag som åker buss fram och tillbaka till jobbet samt har en bit att promenera fram och tillbaka till bussen så har jag perfekt tid att lyssna på. Jag vill ju egentligen läsa böcker men jag blir åksjuk om jag läser när jag åker buss eller bil och läsa när man går promenader är ju kört!
 
Storytel finns som app till mobilen (både Android och iPhone), Man kan ha fem ljudböcker offline så att man inte behöver streama med mobilinternet och spelaren har en sömnfunktion som gör att den stänger av sig efter 5, 10, 15, 30 eller 60 minuter. Dessutom kan man starta om där man slutade eller i början av Zzzzfunktionen! Jag älskar det eftersom jag dessutom ofta lyssnar på ljudbok när jag går och lägger mig (om jag inte läser vanliga böcker). 
Jag kommer förmodligen att fortsätta med att prenumerera på Storytels tjänster efter att Buzzadorkampanjen går ut. 169kr per månad är ett billigt pris för att kunna ta sig igenom en massa böcker, jag har hittils lyssnat igenom 5 ljudböcker under de tre veckor jag har lyssnat.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback