Helgen

Publicerat: 2013-06-16 kl: 16:53:00 i Dagbok
I fredags var det äntligen dags för Robert (Andreas lillebror) att ta studenten, jag vågar inte riktigt lägga upp vilka bilder som helst men såhär såg det i alla fall ut på gatorn innan kortegen hann komma igång riktigt! Dagen var lite mulen men det var nog varmt ändå för studenterna som hoppade runt på flaken och solen dök upp genom molnen med jämna mellanrum och perfekt timat till när vi tog ett litet strög genom stan i BMWn. 
Kvällen var riktigt trevlig, en massa god tacosinspirerad mat med grillat kött och lite vin på det. Trevligt sällskap samt riktigt goda kakor till efterrätt, allting var jättegott Lena!
Efter att alla gästerna åkt var vi minst lika trötta som efter min systers student så det var himla skönt att komma i säng! 

Igår var vi iväg på en loppis en sväng, tog igen oss efter fredagen och på eftermiddagen körde jag tillbaka hem, lämnade av bmwn hemma hos mamma och pappa och tog mig tillbaka hem till mig. Så trött som jag var så blev det inte mycket gjort. 
 
Idag däremot har jag varit iväg till gymmet, upplevt väldigt nära och högljudd åska. Lite läskigt men samtidigt mysigt att kunna vara inne och slippa regnet samt det stora haglet som kom ungefär samtidigt! Nu ska jag ta och sätta upp en gardin i köket och ta upp lite champinjoner till kvällens mat! Matplanering för veckan kommer upp lite senare och även bild på lördagskvällens supergoda sallad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback