Sunny day, sunny mind

Publicerat: 2013-06-10 kl: 20:52:23 i Dagbok
 
Dubbla glasögon (för att kunna läsa utan att bli helt bländad) & på den nya filten som inhandlades igår! Har lite mer saker att visa er, men det kommer längre fram. Har bland annat införskaffat en vattenkokare (äntligen!). Hoppas på lika härligt väder imorgon, ska i och för sig jobba en liten stund och tänkte ta en sväng förbi gymmet när jag ändå är igång. Sen har jag ett mycket trevligt uppdrag framför mig att sammanställa inkomst och ta ett andra besök som är viktigt att få gjort. 
 

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

AAAAHHH HÄRLIGT!!!!

sv: Exakt! Same here! Vitt och fräsht ska jag ha :)!!!!

Svar: Men jag har kommit fram till att svarta/mörka möbler passar finurligt bra till min tapet så nu vet jag inte längre ^^ Just nu är det lite blandat.... Men egentligen vill jag ha vitt :D
Jennifer

2013-06-16 @ 22:12:19
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback