Krigsskador och en blöt katt!

Publicerat: 2013-03-19 kl: 08:36:00 i Dagbok
Under tiden jag är iväg på genomgång på nya jobbet och gymmar så kan ni få njuta av dessa bilder på underbara sötaste Toulouse som igår blev tvättad! Behövdes verkligen hemskt nog, så nu är hon len och fin i pälsen igen. Tyvärr vägrar hon fönen helt, även på lägsta så jag har ett fint rivmärke som blödde rejält på underarmen. Men torr blev hon även om det fick ta sin tid med att torka henne för hand med handdukar! 
Återkommer lite senare idag med en video (om redigeringsprogram och internet är med mig). Ska även förbi Ica och kolla in ett proteinpulver, är inte hundra på hur det ska fungera eller så och är egentligen ute efter något utan mjölkpulver så det kommer nog ta ett tag innan det dyker upp något som fungerar för mig! 
 
Njut av dagen nu, jag ska rensa och plocka hemma. Förbereda lite smått och kolla upp hyllor till klädkammaren! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback