Mer Ikea saker!

Publicerat: 2013-03-03 kl: 23:09:10 i Inredning
#39
 
Lite mer bilder från Ikea besöket! Dagen har spenderats med lunch hemma hos Mamma och Pappa (älskar att slippa betala och laga mat samt diska ibland)! Sen fick jag sällskap till gymmet, fick ett träningspass upplagt av instruktören som jag ska köra på ett tag. Får se om det gör någon nytta ;)
Efter gymmet tog jag bilen och hämtade min nya dammsugare! Ska försöka hinna ta kort och visa den imorgon, liten och smidig och grymt söt är den i alla fall. 

Hoppas att eran söndag varit bra, imorgon är det en ny vecka med nya tag. Jag ska plugga som vanligt och dessutom städa, nu kan jag ju dammsuga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback