Recension: Magic Mike

Publicerat: 2013-03-19 kl: 21:21:55 i Film & Serier
Bildkälla
 
Ja igår tog jag mig igenom Magic Mike och jag säger tog mig igenom för jag tyckte helt ärligt talat inte att den var något speciellt bra och alla som har hypat den kan jag inte förstå. Visst killarna visar sig rätt nakna och så men handlingen, skådespeleriet... Nej inte min typ men det gick att kolla på under tiden man surfade så det var ju bra tidsfördriv i alla fall!
I rollerna hittar vi bland annat Channing Tatum (21 jump street, Älska mig igen & Dear John), Alex Pettyfer (I am number four, Beastly & In time), Olivia Munn (New Girl, Chuck & Iron Man 2) och James Martin Kelly (Baksmällan, Rock of Ages & Jack Reacher).

Nej totalt blir det bara 1 av 5 i betyg av mig. Slötittarfilm som jag skylle byta kanal på om jag legat hemma och varit sjuk i soffan utan annat att göra... IMDB har betyget 6,1, HÄR hittar ni mer information och annat runt filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback