Tavellisterna - färdiga resultatet!

Publicerat: 2013-03-27 kl: 10:03:00 i Inredning
Väggen var förut rätt tom och det fanns egentligen ingen riktig plats till att ställa dit något i möbelväg. Jag som älskar kokböcker (och böcker rent allmänt) fick genast idén till att sätta upp några tavellister, jag har dessutom funderat på att dra upp några mer (golv till tak vore skitkul men inte lika snyggt)! 
Tips till er som bor i lägenheter eller i hus med betongväggar dock, glöm inte att plugga väggen! Då sitter allting bättre, även om det ibland fungerar jättebra utan så är det ofta i hyresrätter att det är okej med de flesta saker på väggarna om man kommer ihåg att plugga! 
 
Mina tavellister hittade jag på Rusta, kommer dock inte ihåg priset men de fanns i fyra olika längder, jag har den som är 60 cm! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback