Akut sjuk

Publicerat: 2013-05-02 kl: 22:51:00 i Dagbok
#99
Så mycket för att klara sig att vara frisk! Hann inte längre än till lunchen då jag trodde att jag skulle spy ner hela stan. Kom hem och gråter för att huvudet sprängdes och jag hade hög feber, visste inte vad jag skulle göra! Har ju ingen termometer men skulle gissa på att febern steg till 39-40 grader rätt snabbt. Nu måste jag bli frisk tills på lördag, då är det fotojobb som gäller!Superbt med en pojkvän som haft en ängels tålamod med mig idag! Blivit servad vatten på löpande band och lunchen klarade jag inte av att få ner så han slängde ihop en ruskigt god kycklingsoppa med massa vitlök och andra kryddor och saker för att jag skulle krya på mig! Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback