Empty bottles!

Publicerat: 2013-05-27 kl: 18:55:00 i Saker som...
Burt´s Bees milk & honey body lotion 5 av 5 | Burt+s Bees Ginger Foamy body wash 4 av 5 & The Body shop Earth lovers watermelon & eucalyptus shower gel 5 av 5.
Dove Nourishing Oil Care inpackning 5 av 5 | Isadora eyemakeup remover 3 av 5, Neutrogena Visibly clear pink grapefruit gel wash 2 av 5, Lumene Arctic Aqua Skin-Perfecting Moisture-Booster 5 av 5.
 
Jag är så efter på att blogga om allting som tar slut! Här är produkter som jag faktiskt gjorde slut på innan jag flyttade (alltså i början av året). Med tanke på att jag gjort slut på dom har jag gillat dom men samtidigt har jag inte gillat alla helt fullt ut till topppoäng, vissa är bättre än andra och jag tycker verkligen att man ska försöka göra slut på det man har inte bara slänga så fort man har recenserat eller provat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback