Nivea In-Shower Body Milk

Publicerat: 2013-05-25 kl: 20:19:25 i Dagbok
Jag är ju tyvärr lite lättsåld på reklam men den här tror jag faktiskt att jag kommer att ha nytta av! Jag tycker att det är jobbigt och tråkigt att smörja in mig efter att jag har gått ur duschen men måste liksom eftersom det kliar så mycket på grund av att min hud är så torr om jag inte gör det!
Så nu ska en testperiod av Niveas nya In-Shower Body Milk påbörjas, jag hoppas att den fungerar lika bra som reklamen utlovar och att jag kommer vara nöjd. Det vore så skönt att slippa smörja in sig som vanligt!

Kommentarer
Postat av: lina

haha tack. men är inte så bra på att inreda med möbler osådär.. haha. vardagsrummet ser ut som skit.. är bra på små detaljer däremot :)

Svar: Det är säkert bra det iaf! :P
Jennifer

2013-05-25 @ 20:39:28
URL: http://millblomskan.blogg.se
Postat av: Liie

Jag är också jättedålig på att smörja in mig, tar sån tid och sen ska det torka också! Den där kanske vore något för mig :)

Svar: Prova! Jag har inte hunnit prova den än, men ska göra det imorgon.... Återkommer med en recension när jag hunnit prova den och gett den lite mer än bara en omgång ;)
Jennifer

2013-05-26 @ 00:36:00
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback