Jag lever och jag planerar livet

Publicerat: 2013-09-16 kl: 01:17:47 i Dagbok
Extremt dålig uppdatering från min sida beror på stora planer i livet och lite framgång i vart och hur det ska genomföras! Har i alla fall gjort en del bra saker, fixat en vlogg till er och ska rendera några till imorgon (idag när vi sovit), men kommer inte ladda upp förens jag kommer hem. Internet är så långsamt med att ladda upp hemma hos Andreas, tar verkligen evigheter!
Var iväg till farmor och farfar idag för lunch och smörgåstårtsbak! Trevligt och lyckat, hoppas att smörgåstårtan smakar lika gott som den ser bra ut! (Farmor, läser du detta, påminn mig att betala för ingredienserna!). 
Idag fyller Andreas år och det firas med lite släktbesök, städande av huset och smörgåstårtan, men först och främst ska jag ringa lite viktiga telefonsamtal under förmiddagen, duscha och kanske hinna spela inte lite små första intrycket video. Hoppas i alla fall att jag hinner men vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback