Kattskrälle

Publicerat: 2013-09-25 kl: 19:43:00 i Dagbok
Min energi är nere på noll, inte nog med att jag gick upp tidigt idag (tidigt för att vara mig), så har Toulouse hållt på och marsat hela j*vla natten. Hon håller fortfarande på för den delen... 
 
Utöver det, var iväg och lämnade tillbaka bilen imorse, tanken var en lugn förmiddag med Downton Abbey och soffmys men mamma släpade med mig ut på promenad igenom P4 området. Så mycket häftigt där inne som jag inte visste om! Sen var det sushi, skynda hem och invänta tekniker som skulle ta och kika på bredbandet. Han fick oturligt nog skicka vidare problemet (som just nu inte är något problem för internet har inte krånglat vad jag vet alls idag). Hur som helst, krånglar det fortfarande på måndag får jag ringa in igen... 
 
Sen kom A med föräldrar hit, de skulle köpa ny dator så jag följde med dom ut till Mediamarkt. Sen avslutade vi kvällen på Max, alldeles för onyttigt så det blir en nyttig vecka från och med nu. Just nu sitter jag hemma och myser som vanligt med ljus men funderar på att ta en tidigt kväll i sängen med en bok eller något för jag orkar inte en natt till med Toulouse som jamar och skriker... Ska ju dessutom på intervju imorgon så jag måste vara skärpt och pigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback