Since I´ve been gone!

Publicerat: 2013-09-08 kl: 20:34:36 i Dagbok
Hej på er vänner!
Jag har varit rätt tyst sen jag åkte från Turkiet, tidsinställde ju en del inlägg men skrev bara ett enda där nere! Nu när jag kommit hem (natten till fredagen), har jag försökt ta ikapp förlorad sömn och bara njutit av att vara hemma. Hos mig själv och det sköna vattentrycker i dusharna. Där nere var det knappt så man kunde skölja ur håret emellanåt, men det var ändå härligt! Just nu har jag dock fastnat i surfplattebanorna igen. Så sjukt sugen på en, men vet egentligen inte vilken jag vill ha. Tänkte ta en sväng förbi någon elektronikaffär imorgon för att kika lite mer och prata lite med försäljarna. Har tvättid 07-12 med så det blir tidigt upp. Dessutom ska jag försöka skriva några jobbansökningar och få tag i lite människor inom kommunen för att se till att jag ska komma in i vården här med!
Sötase uggleljuslyktorna kommer från Lagerhouse och kostade mig endast 49kr / styck. Fanns dessutom en hel del andra söta ugglesaker!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback