3 augusti 2014

Publicerat: 2014-08-03 kl: 11:59:00 i Neonatal
1280 gram, 19ml x4, 21ml x2, 23ml x2 i matmängd. Solar lite igen eftersom värdet gått upp men annars har katetern blivit borttagen, droppet borttaget och han mår toppen! Nu håller vi tummarna att det fortsätter såhär och att han knappar uppåt i vikt snabbt så slipper vi kuvösen sen och då kan han få bo inne hos mig på rummet. Blir ju mer jobb för mig med att byta blöja, mata var tredje timme osv men så, så värt det! 
Idag väntar besök från Hjalmars faster och farmor, sen senare ikväll kommer mamma och min familj hit. Emellan allt hade jag tänkt börja försöka knåpa ihop förlossningsberättelsen, har en hel del anteckningar i mobilen som jag tänkte slänga in och sen fylla ut tomrummen av vad jag kommer ihåg! 
Hoppas att eran dag börjat lika bra och glädjefylld som min. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback