Zombievärme

Publicerat: 2014-07-23 kl: 18:02:55 i Dagbok
Idag är en riktig skitdag, saknaden efter M är sjukt stor, sammandragningar/förvärkar from hell, ryggont, trots alvedon och sen ovanpå det lyckades jag tappa datorn i golvet. Sjukligt tur nog fungerar den som den ska (tacka vet jag Sony och bra kvalité)! 
Imorgon ska bilen in på service så det blir ingen sovmorgon (kanske bäst det). Slipper den värsta värmen förhoppningsvis i alla fall, annars får jag gå ner och doppa mig i sjön under tiden bilen är inne. Men kvällens uppdrag är, diska, laga mat och åka iväg och köpa ett gäng med romerska bågar (nya cravings)... 
Hoppas att ni har lättare med värmen än jag har, är ju helt sjukt zombie just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback