God morgon fredag!

Publicerat: 2014-06-06 kl: 07:28:48 i Dagbok
Jag är uppe med tuppen (haft datorn i knäet sen halv sju), medans två andra sussar sött i sängen bredvid mig. Hade gärna sovit en stund till med men kroppen är ju som den är, förberedelse på tidiga mornar längre fram? Hoppas inte det, eller ja, i så fall tidiga mornar och tidiga kvällar.. 
Försöker tagga upp mig för ett möte med M´s chef idag, känns inte som om det kommer vara några toppennyheter direkt så vill egentligen inte ens dit men måste man så måste man. Kanske borde ta och sparka upp fästmanen ur sängen snart, tror han behövde vara borta strax efter åtta. Sen borde vi väl försöka plocka iordning i hans lägenhet när vi ändå är där idag. Bara jag som kommer vara så organiserad dock men det gör mig inget, älskar att planera och genomföra saker! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback