Ikea besök och foglossning!

Publicerat: 2014-05-08 kl: 14:07:37 i Inredning
Snabb uppdatering om läget, för här händer det saker! Just nu är jag sjukskriven med en helvetes foglossning, har jag tur orkar jag vara social utomhus just nu. Skittråkigt är det för jag vill inte sitta still (eller ligga still eller vad som nu funkar för stunden) inomhus! Som tur är suger vädret så jag har inte dåligt samvete för att jag spenderar dagen i soffan i pyjamas. Kollar ikapp alla serier och försöker hitta inspiration till vår (!!!!!) blivande lägenhet (jag längtar!). 
För första gången ska jag bli sambo med någon och dessutom någon som kommer lämna över all inredning på mig (wiho!). Med anledning av det var jag iväg igår och hälsade på min Johanna, kikade förbi inne på Ikea i Uddevalla men höll mig ifrån att köpa mer än två nya påslakan.
 
Jag hade ju inte tackat nej till ett sånt här fint kök bland annat, liknande får vi men inte med lika snygga köksluckor (inte hela världens undergång). Dock behöver mitt matbord bytas ut mot ett större och förhoppningsvis blir det ett runt från Bjursta serien eller det som är på bild. Lyrik lampan har jag suktat efter ett tag, frågan är om man ska ha den som taklampa i sovrummet eller över matbordet. Lite sånt där jag känner att det kommer vi ta efter hand när vi känner att allt annat är på plats.
 
 
 
Bebisrum inspiration! Älskar Ikeas sängar, men egentligen spelar det inte någon roll vilken säng det blir, bara den får plats i vårat sovrum den första tiden! Jag tror nämligen att det kommer bli ett långvarigt sovande av tre i samma rum även trots att vi har två extra sovrum. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback