Vill så gärna ha!

Publicerat: 2014-05-27 kl: 12:32:32 i Dagbok
Dagen efter Dagen med stort D. Jag är så fruktansvärt spruträdd fortfarande, ändå gör jag det (fattar inte hur det går till)... Armarna värker och jag når inte upp över mina egna axlar. Planen var att jag skulle rensa ut vad jag kan och inte kan ha på mig i garderoben men jag orkar inte! Så soffan är min bästavän och internet med surfande på vad som finns att shoppa ikväll (lön..... = fylla på garderoben med preggovänliga kläder). Ett måste är än så länge ett par nya skor (med bra sula), och sen lite mer underkläder samt en maxiklänning. 
 
Ecco Ballerinaskor ECCO TOUCH 15 Skinn Svart
Den här ballerinan är ju så söt! Finns i fler färger och är i läder så det andas samt att sulan är rejäl och stabil, men är även lite småsugen på ett par riktigt bra sandaler. Fult som stryk egentligen men stabilt och skönt att gå i.
 
Ecco Sandaler ECCO OFFROAD Skinn Tvåfärgad Svart
Förvånansvärt har jag dessutom hittat något inne på Gina tricot, frågan är om den är lika skön på som den ser ut att vara på bild? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback