Äntligen kom de fram

Publicerat: 2014-11-21 kl: 23:06:31 i Dagbok
Förlåt för den urkassa uppdateringen men jag går lite på reservlåga idag. Vaknade med början till migrän så prioriteringen var vila och skynda att ta medicin så den inte bröt ut helt. Sen hoppa in i duschen och värma upp mig. 
 
Har annars spenderat kvällen hemma hos mamma och pappa, fick Hjalle att somna och faktiskt sova vidare hela vägen hem och fortsätta sova utan att vakna när jag tog upp honom ur vagnen och la ner honom i spjälsängen! Nu ska vi inte ta ut för mycket på en gång men det kändes väldigt, väldigt grymt gjort av mig. 
 
Har även varit och hämtat ut våra ringar som äntligen kommit! Kändes som att det tog en evighet...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback