Det här med julklappar och småbarn

Publicerat: 2014-11-06 kl: 12:05:15 i Barnen & Vardag
Jag som hade tänkt gå ut och ta en promenad sen i eftermiddag, lämna tillbaka lite mediciner som vi inte öppnat (tillskotten). Men med tanke på hur det ser ut utanför fönstret är jag inte sådär supersugen på det... 
 
Visst det är jättemysigt med snö (när man är inne). Boken jag ville låna på biblioteket är ju ändå utlånad så vad passar inte bättre än att sitta och pyssla ihop julklappslistorna? Jag ska ju komma på vad Hjalle önskar sig också, sen se till att det inte blir samma sak från flera och koordinera ihop vad som ska köpas från oss till kusinerna och sen julklappar till Mattias, E och R. Blir nog många julklappar som ska lastas in i bilen i år! 
 
Vad har ni önskat er till era små? Känns ju supersvårt att veta vad han kommer tycka om (kan ju försöka tvinga på honom det jag gillar), men det är ju roligare om det blir något han tycker om också! Vad behöver man egentligen till en då blivande 6 månaders? Är det smartare att önska sig något som kommer användas rent praktiskt eller ska vi bara önska oss leksaker?

Kommentarer
Postat av: Mattias

Bilbana

Svar: Din kommentar blev markerad som misstänkt spam ;)Nej! Max böckerna har jag sagt till din sida av familjen <3
Jennifer

2014-11-06 @ 14:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback