En till sån där dag

Publicerat: 2014-11-04 kl: 14:12:00 i Barnen & Vardag
Alltså idag, grått trist och regn och rusk. Jag har verkligen ingen lust alls att gå utanför dörren och har egentligen inte heller någon anledning! Behöver handlas lite men inget som är bråttom med och utöver det är det lite små ärenden som vore kul att göra, hämta ut paket, sen springa förbi Kappahl (25% rabatt)... 
 
Men sen var det ju det där med att jag inte skulle köpa mer kläder till Hjalle... Jag själv behöver egentligen inte heller några nya kläder utan lovade mig själv att jag skulle rensa bland de jag redan har. Men för att göra det behöver jag upp på vinden och att göra det när jag är ensam med Hjalle hemma känns inte sådär super optimalt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback