Jag finns kvar!

Publicerat: 2014-11-28 kl: 21:10:21 i Barnen & Vardag
Hemskt vad dålig jag har blivit på att blogga helt plötsligt nu då... Sitter och njuter av lugnet och kollar på Idol, imorgon väntar en dag med julbak och pyssel. Såklart en massa pyssel runt lilleman också! Har inte hänt sådär jättemycket direkt. Vi har mest varit hemma, tråkigt och kallt väder och det enda jag har gjort är mathandla och slängt sopor som varit nödvändigt. Inväntar tvättmaskinen så att vi kanske kan få lite ordning på livet igen. Tvättstugan vill jag inte ha att göra med, maskiner som bara krånglar och obefintliga torkmöjligheter är inget som lockar.
 
Håller på och filosoferar och researchar lite runt rutiner, scheman och nattvanor hos barn. Försöker komma fram till något men det är rätt svårt när inte böckerna man beställt har kommit hem. Just nu läses mycket in på Anna Wahlgrens metod, även om många är emot den tycker jag inte att den verkar vara helt hemsk. Dock plockar man ju alltid sina egna godbitar och pusslar ihop för att få det att fungera för sig själv. Bara vi skulle få ihop nattsömnen skulle ju dagarna gå hur bra som helst sen. Men nattsömnen löses ju också genom att dagarna funkar ordentligt, alltså behövs ett litet schema just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback