Jag vill också till Dubai

Publicerat: 2014-11-23 kl: 21:24:03 i Barnen & Vardag
Vad är det med den här hypen kring Dubai? Jag vill också åka till Dubai! Eller i alla fall till Kina... Samtidigt som jag inte vill till Kina. Smogen ökar något otroligt under vintern men jag känner inte för att vara kvar här hemma ensam med Hjalle heller. Klurigt läge. Ni som läser men aldrig kommenterar, hur hade ni gjort? Åkt till Kina och fått stanna inomhus i princip hela tiden eller stannat hemma och kunna gå ut? 
Vi har fixat och donat hemma idag, jag och pappa som kom hit och hjälpte till med att städa, borra upp tavlor och hyllor. Så nu sitter äntligen lite familjebröllopskort uppe på väggen! Saknas bara vårat och min systers så är samlingen komplett. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åk om du verkligen vill det, miljöombyte och sen har du något att se fram emot. Kanske inte just nu men om ett tag. :) kram

Svar: Jag både vill och inte, kommer vara ensamt samtidigt som det är ensamt här också! Jobbigt när man inte kan bestämma sig :)
Jennifer

2014-11-24 @ 10:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback