Livet på Schlätta

Publicerat: 2014-11-11 kl: 23:09:48 i Barnen & Vardag
Livet på schlätta som svågrarna säger! Har varit iväg på efterkontroll (mer om den separat), fått däcken på bilen bytta av en av svågrarna och dessutom fått både fika och kvällsmat borta! Tusen tack hela extra familjen, det var skönt att få komma iväg hemifrån lite trots att jag kom hem till världens röra i vardagsrummet.
 
Det var världens j*kla dimma på hela vägen hem med! Såg ju knappt tjugo meter framför bilen, riktigt läskigt att köra hem i faktiskt. Tror jag låg i 80 på 110 vägen. Det säger ganska mycket, extra roligt är att vi dessutom behöver börja kolla på att byta vinterdäck. Dubbdäck igen nu då eller friktionsdäck? Någon som har tips på bra vinterdäck? Jag kan ju verkligen nada om bilar (eller ja lite tydligen eftersom jag visste att kylarvätskan går i ett slutet system). Så den har vi också fyllt på eller, Stefan har fyllt på och grejat! Stackars Mattias syster har blivit nerspydd också. Hjalle har en sån dag tydligen, det ska spys lite efter maten...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback