Tacka vet jag Ergobaby!

Publicerat: 2014-11-06 kl: 08:49:00 i Barnen & Vardag
Tisdagskväll var en sån där kväll man verkligen frågar sig varför man skaffade barn. Ingenting dög, att ligga på rygg, ligga hos mig, sitta upp, napp i, napp ur, mat eller inte och fram och tillbaka. Magknip och dessutom närhetsbehov. Slutade med att jag vankade runt i lägenheten i närmare två timmar såhär. 
Jag säger bara tack för Ergobaby! Två timmar och inte ett spår av att ha ont i ryggen efteråt, Det är det inte många bärselar som kan uppfylla. Det är ergobaby original (Night sky startpaketet) med spädbarnsinlägg. Selen kan även användas sen upp till 20 kg (kommer jag aldrig att orka bära så det är ju bara att glömma)... Men den är sjukt användbar och eftersom den går att använda så länge är det förmodligen den enda jag kommer att behöva ha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback