50kr gratis blöjor

Publicerat: 2014-10-25 kl: 15:45:39 i Barnen & Vardag
Idag var vi verkligen inte morgonpigga! Eller ja, Mattias och Hjalle gick ju upp och myste lite i soffan med mat och kollade på tv medans jag somnade om. Tror klockan hann bli närmare tolv innan jag faktiskt drog av mig täcket och klev ur sängen! Det är så rackarns kallt i lägenheten när vädret slår om, elementen hinner ju inte med helt så ibland vill man verkligen inte lämna värmen som är under täcket. 
Dagens uppdrag är en promenad bort till kvantum för att vi fick hem en rabattkod för blöjor... Jag menar, 50kr rabatt tackar man inte nej till när man gör åt med ca 10 blöjor sper dygn! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback