Blev inte riktigt som det var tänkt

Publicerat: 2014-10-10 kl: 12:12:00 i Barnen & Vardag
Den här förmiddagen blev ju inte riktigt som jag hade tänkt igår... Min mamma kommer förbi strax på lunch och besök för att hälsa på Hjalmar. Lägenheten ser ut som en orkan har dragit igenom och jag hade tänkt att hinna duscha, diska och plocka lite nu under förmiddagen. Istället imorse efter att vi ätit frukost (läs bara Hjalmar) så somnade jag om och Mattias och Hjalle hade gått upp själva. Med andra ord vi är inte riktigt i fas. Skickade iväg Mattias för att handla eftersom det också behövs, jag tänkte hoppa in i duschen men lilleman här var inte nöjd med att sova någon annanstans än på mig så här är jag fast ett tag. Inte mig emot! Är ju bara mamma, hade kunnat vara tusen gånger värre med vem som kommer på besök! 
 

Kommentarer
Postat av: Josephine

Ibland blir det inte som man tänkt sig :) mysig bild!

Svar: Nej det om något har man ju fått lära sig både med bebis och att han föddes för tidigt! :-)
Jennifer

2014-10-11 @ 13:34:22
URL: http://josephinelouisee.blogg.se/
Postat av: M

Strunta i alla måsten och njut av nuet. Njut av att ha en liten som bara vill få sova på mamma för att det är tryggheten.

Han är bara liten en så kort tid. Tro mig, innan du vet ordet av är han 18 och redo för livet.

Jag har för tillfället min förstfödda i Frankrike på skolresa men det fanns en tid i världen när mamma var allra allra bäst av alla sovplatser i hela världen.

Svar: Vad härligt att förstfödda fått åka till Frankrike! Njuter för fullo, förutom när allting bara är skitjobbigt! XD
Jennifer

2014-10-11 @ 13:47:57
URL: http://grankott.blogg.se
Postat av: Hanna Karlsson

Trodde det var något allvarligt som hänt först med tanke på rubriken så det var ju tur att det bara handlade om städning och mammabesök. :-)

Svar: Ja det kunde ju varit värre :-)
Jennifer

2014-10-11 @ 13:59:57
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback