Nya tapeter

Publicerat: 2014-10-22 kl: 07:55:00 i Dagbok
Nu har vi valt  ny tapet - igen. I sommras bestämdes den första tapeten vi ville ha i sovrummet och nu har vi fått byta (tapetseringsjobbet har dragit ut på tiden och tur var väl det, den gamla tapeten kändes inte bra längre). Förhoppningsvis blir det nu lite mer romantiskt rosa, lila och vitt i sovrummet om jag nu får bestämma. Vilket jag med största sannolikhet får nu när jag kommer vara hemma mest. 
 
Annars känns det som vi äntligen börjar komma iordning i lägenheten! Har dock tagit oss några månader sen vi flyttade in (i slutet på juni)... Men sen var vi ju iväg till Kina och jag har spenderat massa veckor på sjukhus med Hjalmar. Inget direkt roligt men ett måste, så när vi kom hem kändes inte lägenheten riktigt som mitt hem. Bara det var ju rätt jobbigt! Vi försöker dessutom fortfarande att komma in i lite rutiner och det verkar som att det kanske är lite på väg... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback