Pulverdoserare

Publicerat: 2014-10-31 kl: 10:04:00 i Mat & Amning
Hela den här grejen med smarta pulverdoserare är ju krånglig! Nästan lika stor djungel som med barnvagnar och babyskydd... Men smart som jag är upptäckte jag mitt torn från Body Science i ett av alla köksskåpen och varför inte lika gärna använda det till ersättningspulver istället för den grymt dumma andra pulverdoseraren jag köpt? Den som gömmer sig mellan pulvertornet och ersättningen är en rund burk med tre olika fack för att kunna ha erästtningspulver i. Men den "läcker" pulver mellan facken när man ska hälla över de i flaskan och dessutom sitter hålet på locket för långt ifrån kanten för att kunna få ut allt pulver smidigt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback