Tjatar hål i huvudena på er...

Publicerat: 2014-10-20 kl: 20:59:00 i Mat & Amning
Alltså det här med amning nu igen... Visst nu blir han ju mätt och nöjd på kvällen (verkar så i alla fall). Men hur kul är det att hålla på och amma, amma, amma hela kvällarna? Jag orkar inte och vill inte hålla på så samtidigt som jag vet att vart jag än vänder mig kommer alla vilja att man ammar för att det är det bästa osv.
Tänker i alla fall ta upp det igen när vi ska till BVC igen på torsdag, då är också dags för vägning och mätning! 
Ska försöka få till det med lite mer hemmafix nu i veckan när vi inte har tusen saker inbokade, lite mer städning och sen möjligtvis ett köp av taklampa till vardagsrummet? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback