Babyloonz!

Publicerat: 2015-04-18 kl: 21:43:59 i Barnen & Vardag
Ni har väl inte missat superhärliga Babyloonz?! Det kanske inte verkar så men dom har verkligen blivit en stor hit här hemma. Hjalle sitter som klistrad och kan titta i nästan en hel timme (samtidigt som han pysslar med andra saker). Tack till underbara Vanja och Niklas, eller ja framför allt Niklas som har skapat dessa!
 
Det allra värsta är ju att till och med jag tycker att det faktiskt är väldigt roligt, även om vi kanske tittat på samma klipp tio gånger om. Låtarna fastnar och jag kan komma på mig själv att gå runt och tralla på dom även efter att vi har nattat Hjalle. Lite fel åldersgrupp på mig för att passa in i deras målgrupp. Hur som helst, gå genast in på youtube eller klicka HÄR så kommer ni direkt till Babyloonz kanal!
 
 

Kommentarer
Postat av: Vanja

Men GÖLLE!!! OMG vad glada vi blir! Hur söt är inte Hjalle?! Puss å kram fina fina Fashioncut!

Svar: Men åh vad roligt att ni sett det! Idag var dock första gången vi fick ta till youtubeklipp vid maten och guuuud vad jag var glad att vi hade babyloonz då! Tusen tack för att ni gjort det! :D
Jennifer

2015-04-24 @ 19:08:19
URL: http://vanjaw.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback