Bildlös

Publicerat: 2015-04-26 kl: 22:10:22 i Dagbok
Igår tog vi en sväng ut till sommarstugan (mina föräldrars), efter att jag varit iväg större delen av förmiddagen och eftermiddagen som funktionär. Fick ett ryck och städade ur bilen, som inte ens är min bil utan Mattias. Allting åkte ur, bilbarnstolen likaså och det dammsögs, torkades, skrapades, smörjdes, tvättades och sköljdes av... Alla asfaltsprickar försvann inte helt (jag tröttnade i armen), men den såg ju helt okej begagnad ut och verkligen i bättre skick än innan! 
 
Jag håller utöver det på med renovering av sängen vi köpte, vi skulle egentligen ha köpt färg och målat den igår men färgaffärerna stängde 14 (vi var utanför dörren 14:25)... Lite lagom sur att behöva vänta ytterliggare minst en vecka men det blir ju av till slut också! Samtidigt har kroppen sagt ifrån, igår kunde jag knappt böja mig ner efter bilen hade rengjorts. Söndagen har alltså bestått bara av vila, vila, vila! Imorgon väntar Rul och förhoppningsvis lite mer bilder, jag har inte tagit en enda bild under hela helgen nämligen...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja glöm inte bort att vila! Lyssna på kroppen och se till att bli lite bortskämd av din man också!

Svar: Bortskämd av honom är svårt att bli, utöver att han tar Hjalle större delen av dagen emellanåt :P
Jennifer

2015-04-27 @ 08:28:38
URL: http://johannaarntzen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback